طراحی وب سایت

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که پیش خودتان می گویید:
در فعالیت و کسب و کارم، واقعا نیازمند یک طراحی وب سایت هستم؟
کسب و کارم آنقدر نیست، چرا باید به طراحی وب سایت نیاز داشته باشم؟
کسب و کار پر رونقی دارم، دیگر نیاز به طراحی وب سایت است؟
فعالیتی که سود دهی ندارد، چرا باید یک وب سایت داشته باشد؟
من که کسب و کاری ندارم، چرا طراحی وب سایت داشته باشم؟

یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. حتی می توان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند.

شرکت طراحی وب سایت وبیم دلایل زیر را برای داشتن وب سایت برای شما پیشنهاد می کند:

معرفی محصولات از طریق طراحی وب سایت

بهترین روش برای معرفی محصولات، طراحی وب سایت است، هر آنکه از وب سایت شما بازدید می کند می تواند محصولات شرکت شما را مشاهده کند، همچنین می توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولاتتان به بازدید کنندگان ارائه دهید، فواید محصولات را شرح دهید، محصولی را با محصولات دیگر مقایسه کنید، و یا حتی می توانید رضایت مشتریان از خرید محصولی را برای بازدید کنندگان نمایش دهید.

معرفی خدمات و پشتیبانی از طریق طراحی وب سایت:

نمایش خدمات و پشتیبانی در یک فروشگاه یا اداره کار چندان راحتی نیست. شما می توانید به راحتی از طریق طراحی وب سایت به معرفی خدمات حرفه ایی و چگونگی ارائه آن بپردازید.

معرفی سازمان یا شرکت از طریق طراحی وب سایت

افراد از سازمانی حمایت می کنند که به آن ایمان آورده باشند. طراحی وب سایت یک ابزار خارق العاده برای معرفی سازمان و بوجود آوردن اعتماد است، این اعتماد و اعتبار بوجود آمده موجب می شود تا افراد از شما خرید یا پشتیبانی کنند.

معرفی خودتان از طریق طراحی وب سایت

خواه اینکه شما یک حرفه ایی به دنبال کار هستید، و یا یک متخصص در زمینه خودتان، شما می توانید تجربیات کاری خود را به تمام دنیا با داشتن تنها یک وب سایت و طراحی وب سایت جامع نشان دهید. استفاده از یک آدرس ایمیل مرتبط می توانید تصور حرفه ایی را افزایش دهد. مثلا اگر شما دارای یک وب سایت به نام http://myname.ir باشید مطمئنا نامه ایی که از آدرس ایمیل info@myname.ir ارسال می شود تاثیر بیشتری نسبت به یک نامه از آدرس ایمیل Yahoo خواهد داشت.

انتشار افکار و ایده ها از طریق طراحی وب سایت

در حال حاضر فعالیت های سیاسی در سراسر وب بطور فعال و موثری وجود دارد. طراحی وب سایت می تواند یک روش قدرتمند برای انتشار افکارتان باشد، و طرفدارانی از افراد همفکر را بوجود می آورد. و یا اینکه شما می توانید بصورت آنلاین مقاله و مطالب (بلاگ ها) بنویسید که این به فعالیت فکری تان کمک زیادی می کند.

انتشار رویدادها از طریق طراحی وب سایت

آیا در کسب و کار خود از سمینارها، کارگاه های آموزشی و یا نمایشگاه استفاده می کنید؟ آیا می دانستید که طراحی وب سایت می تواند بهترین وسیله برای اطلاع رسانی باشد. وقتش هست یک وب سایت برای رویدادها ایجاد کنید. می توانید تقویم کاری، برنامه ها، قیمت ها و خیلی موراد دیگر را از طریق وب سایت به اطلاع بازدیدکنندگان برسانید.

اتوماسیون و ارائه خدمات آنلاین از طریق طراحی وب سایت

یک گام فراتر بروید، شاید شما بخواهید سیستم آنلاین فروش بلیط، رزرو و یا سیستم ثبت داشته باشید، مناسب ترین روش، ایجاد سایت (طراحی وب سایت) است، چرا که در وقت، هزینه و نیروی انسانی صرفجویی زیادی خواهد شد. آیا اینطور نیست؟!

ایجاد یک انجمن از طریق طراحی وب سایت

آیا تمایل دارید تا یک پلت فرم ایجاد کنید تا دیگران عقاید و دیدگاه یشان را به اشتراک بگذارند؟ طراحی وب سایت بهمراه یک انجمن اینترنتی می تواند کمک بزرگی در ساخت انجمن آنلاین باشد.

به اشتراک گذاشتن تصاویر، صدا و فایل های دیگر از طریق طراحی وب سایت

آیا از دیدن تصاویر در سراسر جهان لذت نمی برید. شما می توانید با طراحی وب سایت برای به اشتراک گذاشتن رسانه ها، اصوات، و یا فایل پاورپوینت استفاده کنید. وب سایت بهترین ابزار برای تبادل فایل های رسانه ایی است. طراحی وب سایت گالری تصاویر و همچنین طراحی وب سایت نمونه کار عکاسی برای چنین فعالیت هایی مناسب است.

پرسش و پاسخ های متداول از طریق طراحی وب سایت

پاسخ به سوالات متداول که بارها تکرار می شود می تواند باعث از بین رفتن پول و نیروی انسانی زیادی شود. توصیه می شود لیستی از پرسش و پاسخ های متداول را بروی وب سایت تان که طراحی وب سایت نموده اید قرار دهید، این عمل، سوالات تکراری را کاهش، در نتیجه واحد پشتیبانی می تواند سرویس بهتری را به مشتریان ارائه بدهد و واحد فروش وقت خود را صرف فروش کند.

دریافت پیشنهادات و انتقادات از مشتریان از طریق طراحی وب سایت

استفاده از نظر مشتریان و گرفتن نظرسنجی می تواند در پیشبرد اهداف یک شرکت نقش موثری بازی کند. گذاشتن یک جایزه برای شرکت در نظرسنجی، می توانید مشتریان را به این عمل تشویق کنید. با طراحی وب سایت شما میتوانید به این منظور دست یابید.

آموزش از طریق طراحی وب سایت

آموزش آنلاین می تواند خیلی موثر باشد; اکثر افراد راجب دوره های اینترنتی صحبت می کنند. اگر شما کارگاه آموزشی یا دوره های کامل دارید، می توانید آنرا از طریق اینترنت و بوسیله طراحی وب سایت آموزش مجازی و طراحی وب سایت آموزش آنلاین و طراحی وب سایت آموزش از راه دور ارائه دهید.

اطلاع رسانی از طریق طراحی وب سایت

کارمندان شما چگونه از اخبار و اطلاعیه های شرکت (سازمان) مطلع می شوند؟ آیا می دانید که سریع ترین و مناسب ترین روش برای اطلاع رسانی به کارمندان شرکت وب سایت است. شما می توانید از طریق طراحی وب سایت هماهنگی بیشتری بین کارمندان تان بوجود آورید.

فروش محصولات از طریق طراحی وب سایت

شما می توانید به مشتریان پیشنهاد بدهید که بطور آنلاین سفارش بدهند. همچنین مشتریان می توانند دارای پروفایل و تاریخچه خریدشان باشند. در حالت سنتی در یک لحظه هر فرد فقط به یک شخص می تواند کالا بفروشد ولی در وب سایت به حالت یک به چند تغییر می کند.

ارتباط با دیگر کشورها از طریق طراحی وب سایت

شما می توانید اطلاعات شرکت و محصولات تان را به زبان های مختلف بروی وب سایت قرار دهید و تنها به بازار داخلی بسنده نکرده و وسعت شرکت خود را به دیگر کشورها بسط دهید. طراحی وب سایت شرکتی تمام امکانات یک شرکت مجازی را در کل جهان به شما می دهد.

اطلاعات مفید از طریق طراحی وب سایت

برای دست یابی به به جواب سوالات پایه بعضی وقت ها باید ساعت ها وقت را سپری کرد حال آنکه می شود از طریق اینترنت و طراحی وب سایت در این زمان صرفه جویی کرد. وب سایت یک شرکت (اداره) خودکار است و در حالتی که شما آفلاین هستید می تواند کارهای شما را بطور خودکار انجام دهد.

سایت خانوادگی از طریق طراحی وب سایت

امروزه اکثر خانواده ها در نواحی مختلفی از این کره خاکی زندگی می کنند طراحی وب سایت می تواند راه خوبی برای حفظ روابط خانوادگی باشد. می توان از یک وب سایت برای انتشار اخبار خانوادگی استفاده کرد.

استخدام پرسنل از طریق طراحی وب سایت

بهترین شیوه برای استخدام پرسنل یک وب سایت است شما می توانید به روشنی آگهی استخدام خود را بروی اینترنت قرار دهید و رزومه افراد را دریافت کنید. با طراحی فرم استخدام و طراحی وب سایت و قرار دادن فرم بر روی آن تمام فعالیت ها استخدام به صورت اتوماتیک انجام شود.

رقابت از طریق طراحی وب سایت

رقابت شما را مجبور می کند که یک وب سایت داشته باشید اگر وب سایت نداشته باشید مشتریان شما به تدریج به سمت رقبای شما که دارای وب سایت هستند و طراحی وب سایت نموده اند سوق داده می شوند.
بررسی های انجام شده نشان میدهد که اغلب شرکت ها و سازمان های ایرانی انتظارات خود را در مورد طراحی صفحات وب صرفا محدود به ابعاد اطلاع رسانی آن می کنند حال آنکه در دنیای 23 میلیونی کاربران اینترنتی ایران که بالغ بر 34 درصد کل جمعیت است، عدم توجه به ابعاد تجاری و بازاریابی در یک وب سایت، اشتباه تجاری بزرگی محسوب می شود.
ما علاوه بر طراحی وب سایت مشتریان خود بر مبنای آخرین اصول طراحی وب و رعایت استانداردهایی همچون بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، مشاوره، هدایت و آموزش آنها را پس از طراحی، برای دستیابی به این بازار عظیم تجاری بر عهده خواهیم گرفت و سعی ما همیشه بر این بوده تا آنها را در رقابت با سایر رقبای تجاری خود پیروز گردانیم. ما همواره در کنار مشتریان خود خواهیم بود و با پشتیبانی و مشاوره خود آرامش را برای آنان به ارمغان خواهیم آورد و مشتریان سود مستقیمی را از خدمات طراحی وب سایت توسط ما خواهند برد.
از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.
در حقیقت می توان از یک سایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشند. یعنی اطلاعاتی که کارمندان از سایت دریافت می کنند متفاوت با اطلاعات مدیران و همچنین متفاوت با اطلاعاتی باشد که بازدید کنندگان خارج سازمان از سایت دریافت می کنند.
یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالا هم و خدماتی است که شرکت به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
با استفاده از یک سایت اینترنتی می توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
طراحی وب سایتهای اینترنتی تا حد زیادی بستگی به موارد استفاده آن سایت و نیازهای کاربران آن دارد. اگر در طراحی وب سایت نیاز کاربران در نظر گرفته نشود و یا نیازها به صورت روشن مشخص نشوند نباید انتظار داشت تا سایت کارایی لازم را داشته باشد.
با استفاده از زبانهای برنامه نویسی طرف سرور نظیر PHP و با استفاده از پایگاههای داده ها و بانکهای اطلاعاتی نظیر MySQL می و تکنیکهایی مثل Ajax و JavaScript امکان طراحی وب سایتها با انواع کاربری مختلف وجود دارد. اما در طراحی وب سایت ها باید از این امکانات در جای مناسب استفاده شود تا نیازهای کاربران نهایی برآورده شود.
در صورتی که تمایل دارید صاحب یک سایت اینترنتی باشید می توانید با ما تماس بگیرید و هدف سایت و نیازهای کاربران سایت را با ما در میان بگذارید. ما پس از بررسی سایت مورد نظر شما در امکان طراحی وب سایت شما را بر عهده می گیریم. و سعی می کنیم سایتی مطابق میل شما ایجاد کنیم.
برای ارسال سفارش طراحی وب سایت می توانید از صفحه «سفارش طراحی سایت» ما استفاده کنید.

مشاورین طراحی وب سایت وبیم می توانند تجارت شما را متحول کنند، می توانید در زیر تحلیل یکی از مشاورین مار را بررسی نمایید:
اگر شما برنامه ای برای تجارت اکترونیک ندارید، به این نکته توجه داشته باشید که امروزه وب سایت برای هر نوع فعالیت اقتصادی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.

سوال: فعالیت تجاری من خیلی محدود است، فقط من و دو کارمند، و به عقیده ی من محصولات ما قابلیت فروش آن لاین ندارند. آیا من واقعا به وب سایت نیاز دارم؟

پاسخ: سوال بسیار خوبی است. در واقع این سوال یکی از مهمترین و تکراری ترین سوالات عصر تجارت اکترونیک است . اجازه بدهید به گذشته بازگردیم، به سال ۱۹۹۸ و اولین مرتبه ای که این سوال از من پرسیده شد.

بنابراین حتما شما باید یک وب سایت داشته باشد، هرچند که تجارت شما کوچک باشد و حتی اگر تصور می کنید محصولات و خدمات شما جایی برای فروش و معرفی آن لاین ندارند. جواب من در ۱۹۹۸ شبیه جواب من در امروز هست: بله، اگر شما فعالیت اقتصادی دارید، بدون تردید شما باید وب سایت داشته باشید.

هیچگاه برای اینکه تصور می کنید محصولات و خدمات شما جایی در فروش آن لاین ندارند برنامه معرفی و ارائه آنها در وب سایت را تعطیل نکنید. هم اکنون بیش از ۲۰ میلیون خریدار، آن لاین هستند، هرچیزی که تصور کنید فروخته می شود. از کتاب، کامپیوتر، ماشین، املاک و هواپیما تا گاز طبیعی. اگر این پراکنده گی محصولات برای شما قابل باور است پس این مساله برای شما روشن شده است که هرچیزی را می توان به صورت آن لاین در وب سایت داد و ستد کرد.

اجازه بدهید نکته ای را روشن کنم: من نمی گویم که تمام تلاش خود را فقط برای فروش اجناس در اینترنت به کار ببندید. البته اگر اجناس و خدمات شما قابلیت فروش در اینترنت را دارند قطعا باید در این مورد برنامه ریزی کنید. البته نکته دیگری وجود دارد و آن میزان توجه شما نسبت به سایت از دید یک مشتری، کارمند، شرکای تجاری و حتی یک سرمایه گذار (که قصد دارد به سرعت اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات شما با هدف ارائه یک پیشنهاد پیدا کند) است.

البته فقط اینکه وب سایت داشته باشید کافی نیست. شما قطعا باید به این موضوع با دیدگاه حرفه ای نگاه کنید. امروزه بسیاری از مشتریان سایت شما را از روی جستجو های آن لاین پیدا می کنند و اولین شانس شما در جذب مشتریان بالقوه ترکیب ظاهری وب سایت شماست. اگر سایت شما ظاهر مناسبی نداشته باشد اولین شانس را از دست داده اید.

یکی از مهمترین مطالب در اینترنت جدا شدن زمین بازی شما با رقبا است. یعنی شما فقط فرصت زدن یک شوت را دارید تا در ذهن بازدید کننده اثر مطلوب را بگذارید. یک طراحی حرفه ای وب سایت می تواند، از شرکت کوچک شما در محیط اینترنت تصویر یک کمپانی بسیار بزرگ را ارائه دهد. عکس این موضوع نیز صدق می کند. در بسیاری از موارد دیده شده شرکت های بزرگ وب سایت هایی با طراحی بسیار بدی دارند و بازدید کنندگان خود را با مشکل مواجه می کنند و کاملا اعتبار حرفه ای خود را از بین می برند. البته این موضوع برای شما یک امتیاز محسوب می شود که رقبای بزرگ تان اکثرا به وب اهمیت ندهند.

ممکن است شما به این مطلب اشاره کنید که تجارت شما کوچک است، اما زمانیکه وب سایت به سمت سود دهی پیش می رود فرقی نمی کند که شما یکنفره تجارت خود را اداره می کنید و یا یک شرکت فوق العاده بزرگ با ۱۰۰۰۰ کارمند هستید. اگر شما وب سایت ندارید، شما تجارت را در قبال سایر رقبا از دست می دهید.

در واقع نداشتن وب سایت بهتر از داشتن یک وب سایت بد است. وب سایت شما حجم تجارت شما را بیان می کند و در کل می گوید: “نگاه کنید، ما تجارت را جدی گرفته ایم و برای مشتریانمان سایتی فوق العاده طراحی کرده ایم”