طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

10 نکته کلیدی طراحی سایت :

10 نکته کلیدی طراحی سایت :

راهنمای طراحی سایت و سفارش طراحی وب سایت

معمولا افراد و صاحبان مشاغل٬ مدیران شرکت های خصوصی و دولتی ٬ مشاغل خانگی و در مجموع کسانی که قصد و طراحی سایت را دارند هر کدام با قصد و نیت خاصی نسبت به سفارش طراحی سایت  می نمایند این راهنما و نکات کلیدی و طلایی را در نظر بگیرند

نکته اول طراحی سایت : اولین نکته باید دقت کرد هدف خود ٬ سازمان و غیره ... را از طراحی سایت و آینده آن را مشخص نمایید آیا می خواهید به کسب درآمد بیشتر در شغل خود دست یابید٬ آیا میخواهید به مشتریان خود خدمات بیشتری دهید به این چند سوال پاسخی یابید.

نکته دوم طراحی سایت : سطح و کیفیت طراحی سایت خود را مشخص نمایید آیا میخواهید طراحی سایت ارزان انجام دهید:(مناسب برای مشاغل کوچک ٬ افراد شخصی که شرکت فناوری اطلاعات وبیم بهترین شرکت طراحی سایت این خدمات را با کمترین مبلغ انجام می دهد)

آیا میخواهید سایت حرفه ای و یا سایت سفارشی طراحی نمایید تا آینده کاری خود را در فضای اینترنت کاملا حساب شده به پیش ببرید.

نکته سوم طراحی سایت : انتخاب شرکت طراحی سایت با دقت کامل . به لطف خدا شرکت های طراحی سایت طی این چند ساله پیشرفت چشمگیری نموده اند و خدمات خوبی از لحاظ طراحی سایت ارائه می دهند همچنین شرکت های خوب طراحی سایت از جمله شرکت طراحی سایت وبیم که خدمات طراحی سایت را به کل کشور ارائه می نماید جز بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران و تبریز میباشد.(در انتخاب طراحی سایت دقت نمایید)

نکته چهارم طراحی سایت : خدمات پشتیبانی طراحی سایت خیلی مهمتر از سفارش طراحی سایت می باشد.

در حین سفارش سعی نمایید کلیه نکات پشتیبانی را سوال کرده و نحوه ی ارائه خدمات پشتیبانی را فرا بگیرید برای مثال شرکت طراحی سایت وبیم خدمات پشتیبانی را به صورت 24 ساعته از طریق سامانه پشتبانی تیکت به صورت رایگان انجام میدهد و جهت ارائه خدمات پشتیبانی بسته های پشتیبانی را در نظر گرفته و یا بصورت احتصاصی جهت ارائه خدمات پشتیبانی طراحی وب سایت قرار داد جداگانه عقد مینماید.

نکته پنجم طراحی سایت : آموزش طراحی سایت یکی ار مهمترین نکات کلیدی طراحی سایت می باشد .

اگر شما حتی بهترین سایت را سفارش دهید و بهترین سیستم را دارا باشید بدون آموزش کامل سیستم مدیریت سایت نتیجه مطلوبی از سایت نخواهید گرفت.

نکته ششم طراحی سایت : سرعت بارگذاری سایت طراحی شده خیلی مهم است نتایج بررسی های کارشناسان و متخصصین طراحی سایت شرکت فناوری اطلاعات وبیم نشان میدهد میانگین زمان تحمل کاربران ایران جهت بارگذاری و نمایش سایت حدودا زیر 5 ثانیه می باشد و در صورت بیشتر شدن از این زمان جهت بارگذاری سایت یا صفحه را میبندند٬ یا بد حوصله می شوند یا بی اعتماد نسبت به سایت مذبور میشوند و یا به یک سایت دیگر مراجعه می نمایند پس نسبت به انتخاب هاست مناسب ٬ نحوه طراحی سایت دقت نموده و از مشاورین رایگان شرکت طراحی سایت وبیم به شماره 35574907-041 یا از آدرس http://webim.ir استفاده نمایید.

نکته هفتم طراحی سایت : اصل سئو و بهینه سازی سایت را حتما در طراحی سایت رعایت فرمایید.

اگر میخواهید تمام هزینه و اهدافی که برای سفارش طراحی سایت خود در نظر گذاشته اید به بار بنشیند و نتیجه دهد ٬ باید سئوی سایت و اصول بهینه سازی سایت را از شرکت طراح سایت خود ویا خدمات بهینه سازی سایت را به شرکت حرفه ای دیگری که در این زمینه تجربه بیشتری داردهمچنین شرکت وبیم که خدمات بهینه سازی حرفه ای را ارائه مینماید بسپارید.

نکته هشتم طراحی سایت : امنیت وب سایت در سایت هایی که از لحاظ اطلاعات و یا تراکنش های مالی ویا به هر علت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد حتما رعایت اصول امنیتی را به شرکت طراحی سایت گوشزد نمایید.

نکته نهم طراحی سایت : سازگاری سایت طراحی شده با سیستم عامل های مختلف ٬ و از همه مهمتر سازگاری سایت با سخت افزارهای مختلف از جمله موبایل و تبلت که امروزه رفته رفته اکثر کاربران اینترنت جهت مشاهده سایت از این دستگاها و ابزارها استفاده می نمایند. در اصطلاح فنی رعایت ریسپانسیو بودن (Responsive) و واکنشگرا بودن سایت در بازده و بازدید سایت تاثیر فوق العاده ای دارد که رعایت این نکته را کمتر شرکتی به علت نو و جدید بودن تکنولوژی رعایت می نمایند ولی شرکت طراحی سایت وبیم به خاطر رعایت و طراحی سایت بر مبنای جدید ترین اصول و متد طراحی سایت تمامی سایت ها را به صورت واکنشگرا طراحی می نماید و سایت را سازگار با گوشی موبایل و تبلت طراحی می نماید.

نکته دهم طراحی سایت : در نکته آخر یک سری از موارد جزئی و کلیدی و مهم را به صورت لیست وار جهت رعایت آنها در طراحی سایت درج می نماییم:

1-    سایت حداقل باید 3 صفحه٬ نخست - درباره ما و تماس با ما را دارا باشد.

2-    طراحی سایت یک کار تخصصی میباشد و بهتر است از متخصص این زمینه استفاده نمایید.

3-    آمار بازدید سایت خود را همیشه بررسی نمایید و امکان مشاهده آمار بازدید را در سایت خود داشته باشید.

4-    سعی کنید حداقل هفته ای یکبار سایت خود را بروز رسانی نمایید.

5-    از گذاشتن آهنگ در زمینه سایت خود خوداری نمایید.

6-    سایت های روشن و زمینه سفید خیلی خواناتر نسبت به سایت های تیره و مشکی است.

7-    در سایت برای مطلب خود فونت مناسب و سایز فونت مناسب در نظر بگیرید.

  • webim webim