طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

ارتباط طراحی سایت و تبلیغات نمایشی

ارتباط طراحی سایت و تبلیغات نمایشی

بازاریابان اینترنتی در گذشته از بازاریابی به شیوه تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتورهای جستجو به عنوان دو روش بازاریابی کاملا جداگانه یاد می کردند به طوری که جستجو برای فروش و نمایش برای امور مربوط به برندینگ مورد استفاده قرار می گرفت. اما نتایج تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که تبلیغات نمایشی به همراه طراحی سایت مناسب بر افزایش ترافیک حاصل از تعداد جستجوها تاثیر می گذارد به طوری که آن دسته از بازاریابان اینترنتی که از هر دو روش ( تبلیغات نمایشی و تبلیغات موتورهای جستجو ) استفاده می نمایند تعداد تبدیل بازدیدکنندگان از وب سایت به مشتریان را به طور محسوسی افزایش می دهند. در این مقاله چگونگی تاثیر تبلیغات نمایشی بر جستجوهای صورت گرفته در سال 2012 و راهکارهای بازاریابان اینترنتی برای حداکثر استفاده از این قضیه مورد بررسی قرار می گیرد.

تاثیر نامرئی تبلیغات نمایشی
ممکن است تصور کنید کسی که تبلیغات نمایشی مانند تبلیغات به صورت بنرهای تبلیغاتی را در اینترنت مشاهده می نماید و بر روی آن ها کلیک نمی نماید بدین معنی است که توجه وی را جلب ننموده است در حالیکه بر اساس یافته های شرکت یاهو 5 درصد تعداد بازدید کننده هایی از وب سایت که به مشتری تبدیل می شوند در ابتدا تبلیغات نمایشی را مشاهده نموده اند و سپس به جستجو در موتورهای جستجو پرداخته و بر روی تبلیغات انجام شده در موتورهای جستجو کلیک نموده و به مشتری تبدیل می شوند. شرکت یاهو همچنین اعلام می نماید که 31 درصد کاربران بر روی تبلیغات نمایشی کلیک می نمایند و 27 درصد کاربران به جای کلیک بر روی تبلیغات نمایشی و ورود به وب سایت ، در موتورهای جستجو به جستجو می پردازند لذا اهمیت هر چه بیشتر استفاده از هر دو روش تبلیغات نمایشی و تبلیغات در موتورهای جستجو بیشتر می شود.
در بازاریابی اینترنتی هدف جذب مشتری در بستر اینترنت است و این با طراحی سایت مناسب و حرفه ای محقق میگردد. یک بازاریاب اینترنتی موفق کسی است که با کمترین هزینه و استفاده از روش های گوناگون در اینترنت به این امر بپردازد. برای استفاده از ترکیب دو روش بازاریابی از طریق تبلیغات نمایشی و موتورهای جستجو کافی است تبلیغات نمایشی را به گونه ای برنامه ریزی نمایید که متن نمایش داده شده در تبلیغات نمایشی الهام بخش جستجوی کلمات کلیدی خاص در موتورهای جستجو باشد و از طرف دیگر وب سایت شرکت را در موتورهای جستجو بر اساس همان کلید واژه های مورد نظر به گونه ای تبلیغ نمایید که متن تبلیغ راه حل و ادامه صحبتی باشد که از تبلیغ نمایشی شروع شده است.
شرکت فناوری اطلاعات وبیمwebim.ir با استفاده از تکنیک های نوین بازاریابی و طراحی سایت ، به ترکیب روش های بازاریابی برای حصول به یک نتیجه واحد می پردازد به گونه ای که حتی در بعضی از مواقع ، بازاریابی آنلاین و آفلاین به صورت ترکیبی با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال می توان به مواردی همچون استفاده از کد QR درج شده بر روی محصولات که کاربر بعد از اسکن به صفحه فرودی در نسخه موبایل وب سایت راهنمایی می شود و یا استفاده همزمان از تبلیغات ویدئویی در تلویزیون و تبلیغات ویدئویی آنلاین که درصد جذب مخاطب را به مراتب افزایش می دهد اشاره کرد.

  • webim webim