طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ب.ظ

قوانین نانوشته در طراحی سایت

قوانین نانوشته در طراحی سایت

طراحی سایت با رعایت اصول حرفه ای و مورد نیاز اهداف سایت ، نه تنها به زیبایی و لذت های بصری سایت شما کمک میکند،  بلکه با استفاده از روش های روانشناختی طرح باید تجربه ای متفاوت و آسان برای بازدید کننده نیز فرآهم آورد و این چیدمان قطعاً به سمت برآورده شدن اهداف سایت طراحی شده متمایل خواهد بود. در حقیقت طراحی سایت ایده آل باید با کمترین هزینه زمانی برای بازدیدکننده و نویسنده، بیشترین امکان بهره برداری در کنار زیبایی ظاهر وب سایت را ارائه دهد .
برای برآورده شدن تمامی این نیاز ها طراحان به سمت روش های جدیدی برای ارائه مطلب خود ترغیب شده اند که با نام طراحی کاربردی سایت مطرح است . در حقیقت این نوع طراحی با حذف چارچوب های ذهنی از پیش نگاشته شده در تجربیات گذشته کاربران ، سعی در رسیدن به بهترین طرح کاربردی با توجه حیطه کاری سایت مورد نظر را دارد . تمام این موارد به طراحی سایت و بازاریابی آن کمک خواهد کرد .
در زیر به بعضی از این قوانین نانوشته در طراحی سایت که امروزه کاربرد وسیعی با نام طراحی کاربردی سایت پیدا کرده است ذکر میکنیم و توضیحی مختصر در باره آن ارائه مینماییم. ولی حتماً مدنظر داشته باشید که این روش ها به صورت کلی بوده و باید موازنه ای میان طرح کاربردی و اهداف اصلی طراحی سایت برقرار باشد. در حقیقت این ها قوانینی است که از نظر ما با رعایت کردن آن میتوان به طراحی سایت مناسب، کاربر پسند و زیبایی دست یافت .

1- سلیقه را فدای هدف کنید !
در این مورد منظور این است که مهمترین عامل برای طراحی هدف است . دستیابی به اهداف طراحی سایت در بسیاری از موارد با سلیقه شخصی شما تفاوت دارد و این سوال مطرح میشود که کدام باید فدای کدام شود . در اول راه خود را برای فدا شدن در راه اهداف آماده کنید ، طراحی شما نباید هیچ گونه تعصب شخصی در خصوص طرح ، رنگ و یا روش را القا کند و باید تماماً با محوریت خدماتی که میخواهید ارائه دهید همخوان باشد .

2- احترام ، صداقت   ، سئو و بهینه سازی سایت
صداقت و احترام اولین و ابتدایی ترین اصل برای شروع همکاری است ، شما باید این حس را هم به مخاطبین سایت خود و هم به کارفرمای خود القا کنید !

3- کمتر از کلمات بی خاصیت استفاده کنید !
کلمات بی خاصیت در نظر ما کلماتی است که بیشتر دیده میشود در محاوره از آن ها استفاده میشود و بیشتر از آن که بار مثبت در کاربر القا کند به نظر میرساند که نوعی بی اعتباری را براش شما به ارمقان می آورد . بهتر از حرف هایی اینچنین، استفاده از تصاویر است . البته ما در طراحی سایت با توجه به پهنای باند اینترنتی محدود کاربران ایران ، حدودی داریم که باید رعایت شود .

  • webim webim