طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

راهنمایی برای انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای توسعه کاربردی وب

این مقاله پژوهشی قصد دارد تا به وب سایت با ارائه یک بررسی و نظرسنجی در مورد  طراحی سایت برخی از روش های PHP مقایسه و ارزیابی سیستم مدیریت محتوا کمک کند. این بررسی نشان می دهد که سیستم مدیرین محتوا (CMS) ی خوب برای کاربران که می خواهند ویژگی های مختلف در وب سایت هایشان با استفاده از plugging و widget داشته باشند، مفید خواهد بود. در اینجا ما معماری ماژولار و رابط کاربری آن را که با استفاده از PHP مدلسازی شده (سفارشی شده) تعریف می کنیم. ما همچنین از سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای مدیریت محتوای وب سایت توسط برخی از متدهای PHP مانند جوملا (Joomla)، وردپرس (WordPress) و دروپال (Drupal) استفاده می کنیم. این بررسی نشان می دهد که بخش محتوا به انجام مطالعات جامع تر و جدی تری در مورد مقایسات CMS و ارزیابی با قدرت، موانع و اشکالات، ویژگی ها و غیره نیاز دارد.
سیستم مدیریت محتوا ابزار مورد استفاده برای مدیریت محتوای وب سایت و سپرده گذاری برای اطلاعات می باشد. CMS یک بسته نرم افزاری است که به شما امکان ساخت یک وب سایت را می دهد که می تواند به سرعت و به راحتی توسط کارکنان غیر فنی شما به روز رسانی شود. این سیستم منبع باز توسط یک جامعه از توسعه دهندگان ایجاد و پشتیبانی می شود، و می تواند بدون هزینه دانلود و دریافت شود.
این می تواند نیازمند زمان زیاد، پول و تخصص فنی باشد که باید در کوتاه مدت تامین شود. و تنها به دلیل این که شما یک وب سایت دارید که در حال اجراست به این معنا نیست که کار شما به خوبی انجام گرفته است. شما هنوز نیاز دارید تا با نگهداری و تعمیر، بروز رسانی و ویژگی های مطلوب جدید همگام شوید. این درست جایی است که یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز می تواند کمک کند.
سیستم های مدیریت محتوا (CMS) علاوه بر پیشرفت در محتوا، گردش کار را نیز به خوبی مدیریت می کند. امروزه CMS به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصور کنید، ویرایش کنید، شاخص گذاری کنید، و محتوای مورد نظر را منتشر نمایید؛ در حالی که به طراحان و برنامه نویسان را در طراحی سایت ارزان نیز اجازه انعطاف پذیری بیشتر در سفارشی سازی ظاهر و عملکرد را می دهد. اگر چه بسیاری نیاز به مهارت های پیشرفته دارند تا با موفقیت عمل کنند، این مقاله می خواهد تا چند انتخاب را که یک توازن بین طراحی، کد، و قابلیت استفاده از کاربر نهایی را ارائه می دهد، تحت پوشش قرار دهد.
امروزه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) به افراد برای تحویل و ارائه اطلاعات مشخص شده برای بازدید کنندگان علاقه مند به محصولات و خدماتشان کمک می کند، بسیاری از بسته های نرم افزاری در دسترس وجود دارند؛ با این حال انتخاب یک CMS گاهی اوقات مشکل است زیرا روند و ارزیابی داده همیشه با هم در گزارشات مشابه وجود ندارد.
نتایج این گزارش نشان می دهد که ورد پرس (WordPress)، جوملا (Joomla)، و دروپال (Drupal) دارای نقاط ضعف و قوت مختلفی می باشند. WordPress بیشتر برای خود پلاگین ها مفید است. Joomla امکانات پایه و عملکردهای اساسی را فراهم می کند و استفاده از آن بسیار آسان می باشد اما برخی از ویژگی های کلیدی مورد نیاز در آن نادیده گرفته شده است. Drupal یک راه حل خوب برای وب سایت های ابتدایی و متوسط می باشد و می توان آن را به راحتی اداره کرد.
در نتیجه، بهترین راه برای صاحبان کسب و کار، استفاده از داده هایی است که با شرایط و الزامات خودشان؛ برای انتخاب یک CMS که امروزه و در آینده از استراتژی وب شان، پشتیبانی می کند؛ هماهنگ است.

منبع:

A guide for Selecting Content Management System for Web Application Development

  • webim webim