طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

طراحی سایت با وردپرس

این مقاله  در  طراحی سایت به نرم افزار وردپرس اشاره دارد که از آن برای طراحی چهار وب سایت آموزشی در پروژه دانشگاه ایندیانا (Indiana University) استفاده شده است. اهداف عبارتند از (۱) روشن کردن کارایی و تطبیق پذیری این پلت فرم وب سایت برای مقاصد آموزشی و سازمانی، (۲) نگاه بر چگونگی مدل ADDIE و دیگر چارچوب های فرآیند مرتبط استفاده شده و بهبود یافته در موقعیت طراحی در دنیای واقعی.

با ترکیبی از ADDIE و فرآیند چابک، ما قادر به پیاده سازی این وب سایت ها در زمان معین شده بودیم که این مورد به عنوان یک مطالعه موردی طراحی ترکیبی و کارگاه آموزشی توسعه وب معرفی شده است. وردپرس یک پلت فرم انعطاف پذیر و کد منبع باز توسعه یافته ی وب سایت می باشد که ممکن است برای طیف گسترده ای از سایت های آموزشی استفاده شود. این مقاله، به همراه وب سایت (با تصاویر و داده های پژوهشی در http://indiana.edu/~testweb)، و ارائه کنفرانس، سودمندی های وردپرس را در طراحی آموزشی در دنیای واقعی نشان می دهد.

وردپرس- توسعه دهنده وب کارآمد و آسان

وردپرس به کاربران فنی و غیر فنی امکان توسعه آسان وب سایت حرفه ای و وب سایت ارزان را می دهد. این نرم افزار کد و منبع باز بوده و رایگان می باشد. در ابتدا وردپرس جهت طراحی وبلاگ استفاده می شد، ولی در حال حاضر برای طیف گسترده ای از وب سایت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با در دسترس بودن بسیاری از پلاگین ها، ابزار و لوازم جانبی، و یک جامعه ی توسعه دهنده (برنامه نویسان) قوی، وردپرس به برنامه نویسان یک ابزار چند منظوره برای ایجاد وب سایت هایشان پیشنهاد می دهد.

برخی از موارد استفاده وردپرس شامل ایجاد سیستم های مدیریت یادگیری، انجمن های بحث و تبادل نظر، وبلاگ ها، نظرسنجی ها و آزمون ها، رسانه های اجتماعی، ویدئو کنفرانس، نمایش تصاویر / صدا / ویدئو های آموزشی، سرگرمی ها و آموزش تلفن همراه می باشند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که وردپرس یک ابزار کارآمد برای ایجاد وب سایت های آموزشی است که نیاز به برنامه نویسی گسترده ندارد. ADDIE برای پروژه گفته شده در این مقاله به دلیل شرایط مختلف سازمانی ناکارآمد می باشد. سازگاری و انعطاف پذیر بودن به عنوان تغییرات طراحی رخ داده به ما برای سرعت بخشیدن به توسعه طراحی سایت کمک می کند. برای بررسی و اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه به می توانید به سایت http://indiana.edu/~testdata مراجعه کنید.

  • webim webim