طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

طراحی سایت ترک اعتیاد

طراحی سایت ترک اعتیاد

طراحی سایت ترک اعتیاد

امروزه در تمام نقاط جهان کمپ های فراوانی برای ترک اعتیاد ایجاد شده است و بسیاری از بیماران که به مواد مخدر اعتیاد دارند به این کمپ ها مراجعه می کنند و در انجا مورد مداوا قرار می گیرند . هر کمپی برای معرفی بیشتر خود و همچنین معرفی امکانات موجود خود نیاز به یک وب سایت دارد تا بتواند در فضای مجازی در مورد فعالیت های خود توضیحاتی ارائه دهند و افراد را در مورد فعالیت های خود اگاه سازند .

از طریق طراحی سایت ترک اعتیاد می توان با گرفتن وقت قبلی از کمپ مورد نظر می توانید زمان بستری شدن خود در این کمپ را تعیین کرده و مورد درمان قرار بگیرید . طراحی سایت ترک اعتیاد برای کمپ های علاوه بر موارد بالا یک جنبه اموزشی نیز دارد و می توان از طریق طراحی سایت ترک اعتیاد اموزش های لازم را به بیماران داد تا بتوانند با اموزش های قبل از بستری خود را برای بستری شدن و ترک اعتیاد اماده کنند و قبل از مراجعه به کمپ داروهای مورد نیاز را مصرف کنند و حتی بعد از خروج از کمپ هم به صورت انلاین با پزشک معالج خود در ارتباط باشند . برای طراحی سایت ترک اعتیاد باید تمام اصول را رعایت کرد تا بتوان یک سایت مفید داشت و از امکانات ان در راه نجات جان بسیار ی از بیماران که به دام اعتیاد افتاده اند استفاده کرد .

 جهت سفارش  طراحی سایت ترک اعتیاد با ما تماس بگیرید…

  • webim webim