طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

طراحی پرتال

طراحی پرتال

طراحی پرتال

پرتال نوعی از وب سایت ها می باشد که مجموعه کاملی از امکانات و خدمات اینترنتی را در خود دارا میباشد. طراحی پرتال اینترنتی اکثر یا در زمینه های فرهنگی یا خبری محور میباشد همچون پرتال و مجله خبری بیتوته ، یا پرتال تبیان که جزو قوی ترین و قدیمی ترین پرتال ها در ایران میباشد که از بابت امکانات و خدمات به کاربران کم و کاستی ندارد و نوعی سازمان را تشکیل داده.
دسته دیگر پرتال ها مخصوص سازمان ها دولتی و یا خصوصی و یا ادارات ، شهرداری های ،وزارتخانه ها میباشد. که بیشتر تمرکز خود را از بابت ارائه خدمات و سرویس های خود بر مبنای اینترنت را بر روی این پرتال ها پیاده مینمایند.
طراحی پرتال باید به صورت اختصاصی و با رعایت اکثر اصول طراحی سایت و پرتال اینترنتی ، رعایت نکات امنیتی باشد.
شرکت طراحی سایت وبیم با طراحی پرتال اختصاصی با زبان asp.net که مناسبترین زبان برای طراحی پرتال میباشد آمده طراحی هرگونه پرتال با تمامی امکانات و خدمات اینترنتی و رعایت امنیت کامل به مراکز دولتی و سازمان ها ، اشخاص حقیقی و افرادی که مایل به راه اندازی و طراحی پرتال های سرگرمی و تفریحی به صورت حرفه ای و اختصاصی میباشند را دارد. جهت مشاوره و سفارش میتوانید با شماره های تماس ۳۵۵۷۴۹۰۷ -۰۴۱ تماس حاصل نمایید.

  • webim webim