طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

رعایت ریسپانسیو بودن در طراحی سایت

رعایت ریسپانسیو بودن در طراحی سایت

طراحی سایت ریسپانسیو در مفهوم سایت سازگار با موبایل و دیگر دستگاه ها معنا پیدا خواهد نمود. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت در دستگاه های مختلف جستجو در موبایل بسیار پررنگ تر از پیش به چشم می خورد. بدین منظور طراحی سایت ریسپانسیو به عنوان فاکتوری اثرگذار در رنکینگ سایت و سئو سایت در گوگل شناخته شده و با توجه به نتایج بررسی های جدید تیم تحقیق و توسعه اینتن ، طراحی سایت ریسپانسیو به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو شده است.
طراحی سایت ریسپانسیو و تاثیرگذاری در سئو برای گوگل
با گسترش استفاده از موبایل به عنوان دستگاهی برای جستجو کلمات به واسط کاربران، موتور جستجو گوگل ریسپانسیو بودن طراحی سایت را به عنوان فاکتوری در سئو سایت قلمداد می نمایند. سازگاری طراحی وب سایت شما با دستگاه های مختلف موجب کاربرپسند بودن طراحی سایت شما به واسط کاربران از طریق دستگاه های دیگر خواهد بود. در صورت عدم رسپانسیو بودن طراحی سایت شما گوگل امتیاز منفی در رنکینگ، به شما اختصاص خواهد داد.
اثرگذاری افزایش کاربران موبایل در رنکینگ سایت ها
طراحی سایت ریسپانسیو و تاثیرگذاری در سئو :امروزه با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها ، آمار نشان دهنده ی این امر است که اغلب وب گردی ها و گشت و گذار های اینترنتی از این طریق انجام می شود.با افزایش کابران موبایل، طراحی سایت ریسپانسیو و مبحث طراحی وب سایت سازگار با موبایل به عنوان فاکتوری در رنکینگ وب سایت ها شناخته می شود. با توجه به مطالب اشاره شده صاحبان طراحی سایت ایجاد طراحی سایت ریسپانسیو را می بایست در اولویت کاری خود قرار دهند. اقدام برای طراحی سایت ریسپانسیو می تواند موجب پیشی گرفت سایت هایی که این فاکتور را در طراحی وب سایت خود اعمال نموده اند خواهد شد.
شرکت طراحی سایت و سئو سایت وبیم ، با طراحی و ساخت سایت های ریسپانسیو و کاملا سازگار با انواع نمایشگرها و مرورگر ها ، تمامی استاندارد های طراحی سایت را نیز در آن رعایت کرده و یک سایت کاملا بروز و ایده آل را برایتان فراهم می آورد.

  • webim webim