طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

طراحی سایت برای نماینده مجلس

طراحی سایت برای نماینده مجلس

نمایندگان مجلس با مردم همیشه در ارتبا هستند و با انان دیدارهای مستقیم و یا غیر مستقیم انجام می دهند و از انان در مورد مشکلات موجود در جامعه اطلاعت بدست می اورند تا بتوانند در فعالیت های خود انان را مد نظر قرار داده و به رفع هرچه زودتر این مشکلات اقدام نمایند.
ولی برخی از افراد که در شهرهای مختلف حضور دارند نمی توانند برای انتقال مشکلات و مسائل خود  به نزد این نمایندگان بیایند و همین امر سبب شده که نمایندگان اقدام به طراحی سایت برای نماینده مجلس کنند تا بتوانند با مردم در هر گوشه از شهر استان و یا کشور هستن در ارتباط باشند و با انها تبادل نظر و افکار داشته باشند که همین امر به پیشبرد کارهای خود و کشور کمک بسزایی می کند و از طریق وب سایت گزارش کاملی از فعالیت های مختلف در کشور را به مردم می دهند تا انها نیز از اتفاقات و مصوبه های مختلف مجلس مطلع شوند
  • webim webim