طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

طراحی سایت

طراحی سایت|طراحی وب سایت|طراحی وب

شرکت فناوری اطلاعات وبیم با سابقه 12 ساله در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب سایت، طراحی پورتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از 1200 مشتری و نمونه کار طراحی سایت با مرکزیت تبریز ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت مجازی و از راه دور انجام میگیرد. وبیم سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد همچنین در ارائه بسته ای طراحی سایت ارزان با بیش از 300 قالب جدید و روز اروپایی جواب گوی تمامی سلیقه های ایرانی و حتی خارجی به طوری که هم اکنون وبیم از کشور های استرالیا،اسپانیا، انگلستان دارای مشتری میباشد. شرکت طراحی سایت وبیم با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات پشتیبانی وب سایت به وسیله بسته های پشتیبانی خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت خود راحت می نماید.

شرکت فناوری اطلاعات وبیم زیر مجموعه شرکت هولدینگ فام با شماره ثبت 29981 در سال 1384 در تبریز به صورت رسمی شروع به فعالیت نموده و در سال 1387 با مدیریت جدید و برگزیدن راهبردهای متمایز بازاریابی اینترنتی مصمم به ارائه خدماتی نوین و درخور مشتریان محترم خود در صنایع و شرکت های تجاری گشته است.

تیم فناوری اطلاعات طراحی سایت وبیم به منظور گسترش تجارت الکترونیکی و بهره مندی شرکت های کوچک و متوسط ازتجارت الکترونیک و عبور از تجارت سنتی به تجارت هوشمند شکل گرفته است. طراحی سایت وبیم با ارائه راهکارهای مناسب و به روز در جهت ایجاد سیستم های تجارت الکترونیکی فعالیت قابل تأملی داشته و دارد.

این شرکت توان خود را بر روی انجام سیستم های اتوماسیون فروش، فروش از طریق وب، طراحی فروشگاه های اینترنتی، ایجاد و راه اندازی پاساژهای اینترنتی، پورتال های سازمانی در جهت توسعه روند الکترونیکی و خروج از سیستم سنتی و توسعه روابط الکترونیکی گمارده است.

وبیم با طراحی بیش از ۵۰۰ وب سایت حرفه ای در زمینه های فروشگاهی، پرتال، شخصی ، خبری، تجاری، شرکتی ، دولتی و غیره … و با وجود سابقه ۸ ساله در این زمینه توانسته در دنیای وب تاثیر به سزایی داشته باشد، این مجموعه با وجود تیم جوان و متخصص در زمینه مهندسی سئو و بهینه سازی برای گوگل توانسته در کلید واژه های خاصی مشتریان خود را به بهترین نقاط در صفحات جستجوی موتورهای جستجو گوگل برساند.

اتاق فکر وبیم

ارائه راهکار های سازمانی ، شهر الکترونیک و مدیریت پروژه ای وبیم تحت اینترنت و نرم افزار

اتاق فکر وبیم با تجربه مهندسین جوان و خلاق خود مشکلات سازمانی و پروژه ای شما را در اتاق فکر خود مورد بررسی قرار داده و با وجود امکانات موجود راهکارهای تسهیل کننده ی تحت وب و تحت نرم افزار خود را پیشنهاد و تا مرحله اجرا مدیریت می نماید.

دپارتمان بازاریابی الکترونیکی وبیم

اگر فروشنده اید، اگر تولید کننده اید، اگر محصول و یا خدماتی دارید که در فروش و توسعه آن با مشکل روبرو می باشید. اگر محصول خود را تولید کرده اید ولی خریدار و یا مشتری خرید آن را نمی توانید جذب نمایید، فن یا حرفه خاصی را فرا گرفته اید و مسلط هستید ولی در عرضه و کسب درآمد از آن با مشکل مواجه هستید تیم بازاریابی الکترونیک وبیم با راهکارهای خود میتواند پنجره های معجزه گری را رو به کسب و کار شما باز نمایند.

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.